Persconferentie - Overzicht van het kantorenpark

Voorstelling van het Overzicht van het kantorenpark met focus op de Zuidwijk – Dinsdag 16 mei om 12.00 uur in het BEL-gebouw

In het kader van Realty, dat op dinsdag 16 mei 2017 om 14.00 uur de deuren opent, nodigen wij u met genoegen uit op de persconferentie over het Overzicht van het kantorenpark nr. 37

Dit jaar hebben de dienst inventimmo (citydev.brussels) en perspective.brussels (het Brussels Planningsbureau) hun gegevens over de kantoorvoorraad en de kantoorleegstand samengevoegd. Ze stellen u graag het resultaat van hun vruchtbare samenwerking voor, namelijk een getrouw statistisch beeld van de evolutie van het kantorenpark in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest met focus op de Zuidwijk.

Wanneer?

Dinsdag 16 mei 2017 van 12.00 tot 14.00 uur

Na de conferentie volgt een lunch.

Gelegenheidsadres?

Zaal Terra in het BEL-gebouw, Havenlaan 86c/3002, 1000 Brussel

Om organisatorische redenen vragen wij u uw aanwezigheid te bevestigen (communication@citydev.brussels). Wij kijken alvast uit naar uw komst.

Piersotte Caroline Communicatieverantwoordelijke, perspective.brussels
Piersotte Caroline Communicatieverantwoordelijke, perspective.brussels