Persuitnodiging

Woensdag 21 juni 2017 – 11.30 uur - Inhuldiging Kmo-park Magellan in Neder-Over-Heembeek

Kmo-park Magellan, op een boogscheut van het kanaal en de ring, biedt 5.000 m² middelgrote moduleerbare ateliers van 400 à 500 m², met een vrije hoogte onder de balken van 6 meter. De ateliers zijn bestemd voor productieactiviteiten. Het kmo-park, naar een ontwerp van architectenbureau DDS & Partners, telt twee gebouwen rond een kwaliteitsvol aangelegde centrale buitenruimte met parkeergelegenheid en laad-, los- en manoeuvreerruimte. Er ging bijzondere aandacht naar de milieuprestaties van de gebouwen en de landschapskwaliteit. De inplanting en behandeling van de ateliers creëren een gemoedelijke sfeer en bevorderen ontmoetingen.

We nodigen u met genoegen uit op de officiële inhuldiging van dit nieuwe kmo-park op woensdag 21 juni om 11.30 uur in aanwezigheid van Denis Grimberghs, voorzitter van citydev.brussels, Julien Meganck, afgevaardigd bestuurder van citydev.brussels, en Didier Gosuin, minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering bevoegd voor economie en tewerkstelling.

Adres:

Ransbeekstraat 230 in 1120 Neder-Over-Heembeek

Parkeerplaatsen aan de ingang van de site, fietsenstalling aan de uitgang van de site, buslijnen 47 en 57 (halte Groenweg).

Wij kijken alvast uit naar uw komst.