PERSUITNODIGING - Inhuldiging van Greenbizz in Brussel - 26.04.2016 om 14.45 uur

Wij nodigen u met genoegen uit voor de persconferentie ter gelegenheid van de inhuldiging van Greenbizz, het eerste complex met incubator én kmo-park voor duurzame-economiebedrijven in Brussel.

Greenbizz is het resultaat van een samenwerking tussen citydev.brussels, impulse.brussels, Leefmilieu Brussel en het Wetenschappelijk en Technisch Centrum voor het Bouwbedrijf (WTCB). Het project, dat werd gesubsidieerd door het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO), wil de duurzame-economiesectoren in Brussel versterken door werkruimten en diensten aan te bieden aan startende en jonge ondernemingen uit deze sectoren.

Na de persconferentie volgt een bezoek aan het gebouw met architectesassoc. en een degustatie in de ateliers in aanwezigheid van:

Julien Meganck, afgevaardigd bestuurder van citydev.brussels en voorzitter van de raad van bestuur van Greenbizz nv,

Benjamin Cadranel, administrateur-generaal van citydev.brussels,

Rudi Vervoort, minister-president van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest,

Didier Gosuin, Brussels minister van Economie en Tewerkstelling,

Céline Fremault, Brussels minister van Leefmilieu,

Fadila Laanan, Brussels staatssecretaris van Wetenschappelijk Onderzoek.

De eerste huurders van Greenbizz zetten de deuren van hun fonkelnieuwe ateliers open en laten u kennismaken met hun soms verrassende, maar steevast duurzame producten.

Wanneer?

Dinsdag 26 april 2016 – 14.45 uur

Gelegenheidsadres

Dieudonné Lefèvrestraat 17, 1020 Brussel (Laken).

Ondergrondse parking, fietsenstalling, metrohalte Pannenhuis, buslijnen 57, 88 en 89, tramlijnen 62 en 93, Villo!-punt nr. 308.

Om organisatorische redenen vragen wij u uw aanwezigheid te bevestigen (communication@citydev.brussels). Wij kijken alvast uit naar uw komst.